Wednesday 15 February 2012

~Kroppskunst og hjertesukk~

I dag skal jeg og en venninne ta piercing sammen.
Det vet jeg at er mange som ikke liker og er veldig imot.

Holde kjeften sin gjør de ikke, de sørger for å fortelle meg hvor stygt DE synes det er, hvordan jobbmulighetene mine skrenkes inn og hvor mye jeg kommer til å angre meg når jeg blir eldre.

Dra til helvete sier nå jeg.

JEG synes kroppskunst er fint. Det er MIN kropp det sitter på, så hvorfor skal DU bry deg?
Begynner å tro det at din "bekymring" ovenfor min fremtid og følelser bare er dårlig kamuflert sjalusi.
Jeg gjør jo tross alt akkurat som jeg vil uten å egentlig bry meg om hva andre tenker eller mener om det.
Jeg tar ikke ut en piercing bare fordi noen skulle si den er stygg, jeg kaster ikke et klesplagg fordi noen andre ikke liker det.

Hvorfor kan ikke du prøve å gjøre det samme og la være å bry deg med hvordan andre ser ut eller hva de gjør?

Jeg har som motto her i livet at jeg skal gjøre det jeg har lyst til mens jeg faktisk kan gjøre det.
Jeg har ikke tenkt å sitte på gamlehjemmet og angre på alt jeg ikke torde og ikke fikk gjort.
Jeg skal sitte der og stolt vise frem alle tattoveringene og piercingene mine, fortelle historien bak hver og en av dem, mimre ovenfor de fantastiske tider.

Jeg er meg selv jeg, kan ikke akkurat være noen andre kan jeg vel?


Ps: Ikke mine ører.


1 comment:

  1. SV: Det er helt sykt. Kjendisene og "stjernene" klager når de får kritikk og begynner med den standard kommentaren om at de må få kle seg slik de vil og at de må få være i fred.. ÅH, dumme folk! Det er ikke slik ting fungerer desverre! Jeg skulle gjerne ønske at det kunne være slik at kjendiser og da særlig kvinnelige kjendiser kunne bruke de klærne de vil.

    Ja, det gjør i grunn jeg også. Verste jeg hører er gutter/menn som har en slik holdning til kvinner *aaaargh*!!

    Er så enig med deg, og føler det akkurat likt!!

    ReplyDelete